Grimsi benim 15. Haftamda çok yoğun bir kanamam olmuştu yarım saat durmadan musluktan su akar gibi akmıştı, düşük yaptım zannettim. Doktoruma gittim hemen ultrasonda hiçbir sıkıntı görmemişti neden olduğunu anlayamamıştı sonradan kesenin arkasında görünmeyen bir myom veya kistten şüphelendi. Geçen hafta rahim ağzına dikiş attırdım, dikiş atmadan önce rahim filmi çekilen kablolu kamera ile rahme baktı ve sıkıntının rahim ile hiçbir ilgisi olmadığını rahim ağzındaki dokunun çok hassas olduğunu ve ters bir hareketle veya bebeğin büyüyüp baskı yapmasıyla kanamaya çok müsait olduğunu söyledi (ben ameliyatlıyım benim gibi olanların böyle durum yaşaması çok normalmiş ama hiçbir sıkıntısı olmayanlarda da görülebiliyormuş). Doğuma kadar her hafta prolutan vurulacağız, progestan kullanacağız ve bool booll dinlenme. Çok geçmiş olsun diliyorum size. Eğer kese yerindeyse ve ağrınız olmuyorsa bol bol dinlenin. Bizim yapabileceğimiz şeyler bir şeyi engellemek değil önlem almak. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanızı dilerim 🙏