cigdemoktav @Gizemito Gizemito aslında ikilisi normal çıkanın üçlüye gerek yokmuş direk dörtlü o da zamanı gelince .
Selov cigdemoktav benim ikili düşük risk çıktı üçlü yapmadık zaten en önemlisi detaylı ultrasyon oda çok şükür sağlıklı çıkınca istemediler başka test /// zaten en güvenilir olanı doğruluk oranı en yüksek olanı ikili tarama
Gizemito cigdemoktav Benim doktorum istedi riskim hiç yoktu normaldi ikili sonucum ama rutini bu sanırım üçlüyü de yaptırdım çok şükür o da iyi geldi 🤭