Merhaba kızlar şuanda 25+6 haftalığız şu meme uçları hassasiyeti bende en üst vaziyette. Dokunamıyorum tahammül edemiyorum bile çok acıyor rahatsız ediyor. Bu durumda düşünüyorum küçük bi dokunmaya bile tahammül edemiyorum ben nasıl bebeğimi emziricem çok acıyacak diye. Sizde durumlar nasıl? Doğuma yakın hassasiyet azalıyor mu biraz daha ?