sibeell24 Kızlar Sabah uyandığımda ellerim şiş kapanmiyo resmen ama gün içinde iniyo biraz neden olabilir sizce ?
Deletedmom399 sibeell24 hareketsiz kaldığı için oluyor demişti doktorum. Gün içinde sürekli hareket ettiriyoruz ya biraz dinlenmeye geçince oluyor benimde. Zamanla artabiliyormuş benim yuzugum şimdiden biraz takınca sıkmaya başlıyor.
Deletedmom399 sibeell24 çok bariz şişlik ve geçmeyen ağrılar olursa ödem diyebiliriz demişti. Bende tuzu çok az tuketiyorum ama hamilelikte herşey yaşanıyor sanırım sıkıntı olmasın da ☺
ElifOncul Bolca 3 lt su için mutlaka, bir de ellerinizi kalp seviyesinden yukarı kaldırıp açıp kapatın 10 kere arada ödemi dağıtacaktır
Meralvedatazer Gün içinde de çok oluyorsa ellerde ve yüzde felan şişme normal değilmiş diye biliyorum canım ayaklardaki şişme ve ödem normalmiş ama tansiyonunu ölçtür eczanede
eminenur488 sibeell24 Ayy aynısı bana da oldu tek elime valla çok kötüydü recep ivedikteki gibi :D bir saat içinde geçti. İki gün sonra da diğer elime oldu. Ödem sanırım Allahtan kalıcı değil