Merhabalar kızlar 38+2 hamileyim 39+2 de spinal sezeryan olucam herşeyimiz hazır bir şekilde bekliyoruz. Medicalpark Batıkent hastanesine gidiyorum. Bugün son kontrolümüzdü doktorum Doğuma gelirken getirilcek listesi verdi ne eksik ne fazla getir çünkü fazlası gereksiz oluyor dedi. Neyse kağıdın sonunda hastanemiz bebek dostu hastanesi olduğu için biberon ve emzik getirmemenizi önemle rica ediyoruz yazmışlar. Sezaryen doğumdan sonra bildiğim kadarıyla süt geç geliyor Allah korusun sütüm gelmezse bu bebek neyle beslenicek biberon falanda istemiyorlar sarılık olmasından korktum bi an çatı muayenesi olduğum için aklım başımda değildi doktorada soramadım bilgisi olan var mı acaba bu bebek dostu hastanesi nedir nasıl ilerliyor işler 😂