Merhaba kızlar acaba bel fıtığı olupta normal doğum yapanlar varmı aramızda bugün kontrol günümdü 30+3üz doktoruma sordum bel fıtığım var çünkü doktorumda bel fıtığı normal doğuma engel değil ama normal doğum bel fıtığına etki eder fıtığının şiddetini arttırır sezaryan daha iyi olur senin için dedi çok kafam karıştı sezaryan istemiyorum çünkü farklı bir hastaneye gidip sormayı düşünüyorum şimdi tek doktorla kalmak istemiyorum fıtığı olup normal doğum yapanlar ve sonrasında nasıl olduğunu belirtirseniz cok sevinirimm