Duygu76 ya benimde bu gebeliğimde böyle olmuştu yani adetimden 3 gün geçmişti çizgiler çok netti ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı ondada çizgi böyle çok silikti şimdi arkadaşımında günü ama daha adet olamamış test yaptırdık böyle çıktı eminde olamadık bi sorayım dedim 🤗🤗