Merhaba... Herkeze iyi akşamlar diliyorum. Benim bir sorum olacaktı. Ben şuanda 35.hafta 6günlük hamileyim. Bundan 1hafta önce başladı ve devam ediyor. Sanki bogazimda bir top var ve nefes bile alırken zorlanıyorum. Bazen yutkunamıyorum. Hiç geçmiyor bu durumla ilgili bir bilginiz var mı ? Yada doğumdan sonra geçer mi sizce ?