Bizim de doğum hikayemizi yazacağımız günlerimiz geldi bileee 🙈 4 haftalıkken burayı takipe başlayıp hep doğum hikayelerini okuyup güzel günleri düşünmekle zamanımı geçirdim☺️ Çok şükür sıkıntısız hamileliğimi geçirdim. Hep normal doğum diye düşünürken son haftalarda içimde sebepsiz yere oluşan korkudan dolayı istek üzerine sezeryan tercih ettim. İyi ki de sezeryan olmuşum diyorum çok şükür ( 38+0) 2 hazirana günümüzü aldık ve başladık o günü merakla beklemeye😍 Hep endişeli telaşlıydım o güne kdr ama o gün gelip çatınca kapıya içimde bir sakinlik dinginlik oluştu. Çok şükür hemen hastanemize gelip yatışımız yapıldı veeee ameliyathane ye gitttiiikkkkk oğluşumun son tekmelerini hareketlerini hissediyordum 🥰 Spinal olacak arkadaşlar lütfen sakin olun herşey o kadar mükkemmel ki çok güzel bir duygu anlatılmaz yaşanır dedikleri çok doğru Allahım herkeslere böyle güzellikler yaşatsın inşallah 🤲 herşeyimiz 20 dk da oldu bitti bebeğimi gösterdikleri anı kokusu o kadar güzel ki asla unutamam Rabbim ömrümüzü uzun sağlıklı eylesin. Artık bizde burdannnnn happykidse geçiyoruz 😍😍😍
Sorularınız varsa yanıtlayabilirim Kızlar. Herkese hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum kendinize ve bebişlerinizee iyi bakınnnn 🐣