40+5 olduk cumartesi kontrole gittim dr acilmam olmadigini bebegin keyfinin yerinde oldugunu soyledi. Sali gunu tekrar gel suni sanci deneyelim dedi. Yarin gidecegim ama hala sancim vs yok. Acilma ,sanci olmadan suni sanci ile normal dogum yapan var mi ?