Hiç midem bulanmadı en başından beri fakat 28. Hafta ile beraber midem kötü olmaya başladı. Kusma yok sadece bulantı ve kramp tarzı ağrılar oluyor sizde de olduu mu ? Çaresi nedir ? Bilen varsa aydınlatsın. Bu arada ikiz gebelik belki ondan bilmiyorum doktor randevuma çok var henüz dün söylemeyi unuttum 💆🏼♀️🤢