Kahvaltıda yumurta ekmek çay yedim içtim sonra çikolata yiyip doktora gittim geldiğimde bişey yoktu duşa girdim çıktım karnım acıktı ama bişey yemedim yemek borusunda bi yanma var bi değişik oldu reflü mü oluyor yani bu ne yapsam geçer. Birde çok sinirliydim stresliydim ondanmıdır acaba . Bişey olur diye çok korkuyorum 18 haftalığız