Fata2014 Esrayigit ilk sağ taraftı sonra sola geçti bildiğin topal gibi yürüyorum bi oturdun mu kalk bakalım sonra😬
HafsaRumeysa Esrayigit benmde sol.kalcama agri 3 aylikken girmeye basladi doguma 1 bucuk ay kaldi hala oluyo suda eritilen magnezyum ilaci kullaniyorum
Gozde1989 Esrayigit benim ki hareketsizlikten oldu sürekli evde hareket yok yürüyüş 2 gün çok iyi geldi
Milann Fata2014 benimde var gerçi öncedendede vardı ama hamilelikte iyice artttı özelikle dip köşe temizlik yaptığım gün gece yatağıma girdiğimde başlıyor ayağa kalkmak için veya sağa sola dönmek için kırk takla atıyordum
Fata2014 13-14 haftalıkken başladı bende de şimdi 17 yim bence sol tarafa yatmaktanda olabilir aman bebişe bişey olmasın deyip sola yüklenmekten😂
flowermom_12 Haftamdan beri var önceleri birkaç günde bir olurdu sonra gectı gibi olsa da geri geldi.magnosit adında magnezyum ilacı kullanıyorum doktorum verdi.şuan 19haftamdayım ihmal edeyım çok ağrıyor sağ kalçam durduk yere değil de oturup kalkarken yatakta dönerken çok zorlanıyorum.düzenli olarak ilaç kullanıp,beypazarı maden suyu, muz kefir yoğurt tüketirsem iyi oluyorum yürüyüş de iyi geliyor 😉