Birhemsire_anne Bende 18.haftalarda icimde pıt pıt bişeyler hissediyordum ama bağırsakların peristaltik hareketimi gaz mı tekme mi anlayamıyordum🙈 şimdi 25 haftalık oldum resmen içerde dans ediyor inanılmaz alıştım hareketlerine bir gün az hareket etse özlüyorum
cansel30 Sedagokcenn valla ben de 21+3 deyim bi iki kere pıt pıt hareket hissettim bakıyorum kimi 17 de hissettim kimi 20 de diyor bende mi tuhaflık var anlamıyor muyum kıpırdamıyor mu bilmiyorum bu durumdan rahatsızım evham yapıyorum 😔
buseyusuf27 Sedagokcenn benim kızım sağ tarafta rahmın orda kasıga doğru vuryo pıt pıt dıye 🙈 cok guzel duygu yemek ve tatlı bıseyler yedıkten sonra genelde hareketlenıyor 16+2 🙋🏼♀️