Glshhrn Kızlar 21+3 üm detaylıya iki oldu gittim doktor sürekli bebek dönmemiş biraz bekleyelim diyor gidiyorum aynı bu 2 oldu şimdi Cuma günü sabah gel dedi hep Öğlen gidiyordum böyle bi problem yaşayan var mı ???
Serpil_27 Glshhrn bende ayni gün iki kere girdim yüzünü göstermedi çikolata yedim girdim hiç hareket yok doktor bir ay sonra gel yüzüne bakalım dedi
mysweetbaby Glshhrn benimkinin de arkası dönüktü ama detaylısını yaptı perinatolog sadece yüzünü görememiştik.sonraki haftalarda kendi doktorum gösterdi yüzünü
Esrakhraman Glshhrn benimde tersti doktor kendi çevirdi zorladı çok korkmustumda bişey olmadi Allahtan
Miniginannesiiii1111 Glshhrn benim yarısına bakıldı diğer yarıda döndü yüz üstü yattı bir dahada dönmedi haftaya bir daha çağırdı gittim kalanını yaptı bitti
Glshhrn Bizim ki yüzünü gösteriyor sırtını dönmüyor anlamadım sordum bi çok kişiye oluyormuş yoruldum gide gide İnan ki
inciiim Glshhrn benim ki de elleriyle yüzünü kapattı doktor beni sağa sola çevirdi ultrasonla karnıma vurdu yine de doğru düzgün yüzünü göstermedi azıcık yandan😂
Glshhrn Anladım ay biz kıyamayı doktorlar nasıl bastırıyor canım çıkıyor resmen yarın bir daha gidicem öksürünce falan dönermiş öyle duydum dua edin bana 😅😍