Mercan89 Merhaba 22 haftalık hamileyim gün içind E yol yürüdüm idrardan sonra yürüdükçe iç camasiirm a su gelmeye başladı çok ıslandı korkmalı miyim daha önce başına gelen var mı?
Imanzmngl Mercan89 ne miktarda su? Idrar yapar gibi geliyorsa hemen doktoruna git ben 28 haftalikken yasadim cunku
Ebrarrrr Mercan89 Can'ım ter oluyor yürüdüysen korkma sıcakta oldu ya en ıyı Nasıl anlaşılır soylıyım peçete koy önüne yat 1 saat sonra bak ıslaksa dırek doktora git değilse terdir korkutma kendini sakın rabim yardımcımız olsun eskiden annelerimiz Nasıl iş yaparlarmış şimdiki kadınlar kağıt gıbı ben dahil vallha ama rabbim hayırlı neyse kısmet etsin cümlemise
Nur Mercan89 canım burada vakit kaybetme doktorun 24 saat sonra gel dedi diye beklemede git mutlaka için rahatlasım biz burda sana ne desek bos hiçbirimiz doktor değiliz. En iyisi sen kendini hiç strese sokmadan doktora git. Benim 20. Haftalarda iki kere geldi el ayasından az daha fazla iç çamaşırımı ıslatıyordu özellikle idrarımı yaptıktan sonra beklemedim gece saat beşte hastaneye gittim istemsiz idrar kaçırma dediler. Ama içim rahatladı. Suan 32+6 haftalık olduk. Hiçbir sey için böyle konuları riske atmaya değmez. En kötü ihtimalle amniyon suyu sızıntısıdır. Doğum için akacak olan su olsa anlarsın olduğun yer bacakların kıyafetlerin komple ıslanır. Diyeceğim o ki hastaneye git her türlü önlemini al canım Allah yardımcın olsun
Mercan89 Imanzmngl yürüdükçe geliyor ama iç çamaşırım ıslanıyor 28 hafta da ne yaptı doktor durumunuz nasıl şimdi
Nebiyeee Canim doktoruna soyle hemen ya da acile git ben korkudan her dakika camasirima bakiyorum islaklik falan varmi diye dogum baslamasidir suyun gelmesi
Mercan89 Nebiyeee doktor a gittim gazlı bez verdi üstüne kırmızı kağıtlar var eğer mavi olur ise gel dedi bende o mavi renk şuan mor a döndü ama 24 saat kalması lazım dedi
Imanzmngl Mercan89 ben erken dogum yaptim 2016da suyum bitti dogum basladi kuveze aldilar ama kaybettim o yuzden sakin ihmal etme kesin bir sonuca varana kadar uzandigin yerden kalkma bol su ic havuc suyu falan ic
Mercan89 Duygucoban doktor baktı zaten şuan söylediğim gibi gazlı bezin üstüne kırmızı kağıtlar dan verdi 24 saaat kalacak dedi sonrasında rengi mavi olur ise hemen hel dedi ama benim mor gibi suan
Babyhope İki gün önce benim başımada geldi, 1 su bardağı kadar su geldi, gece yarısı hemen acile gittik, bez koydular renk normal çıktı yani amniyon sıvı değilmiş idrarmış, istemdışı idrar kaçırma dediler. Sorunsuz wve döndük. 32. Hafta
Mercan89 Babyhope rengi kırmızıydı duan açık penbe mor rengi gibi düşünün Sizin de mi böyle oldu şuan rengi bu şekilde mavi.olur ise gel dedi aynı mi sizin de
BurinTasKaradag 15 haftalıj gebeyim, dün altıma işer gibi sıvı indi. Bebek suyuymuş. Acile gittik yatış verdi, şuan yatıyorum. Düşük ihtimalim çok yüksek dediler 🙁 çok çok önemli bir konu lütfen ihmal etmeyin
Babyhope Mercan89 Gelen sıvı(idrar) renksizdi, ebe test etti bez koyarak herhangi bir sıvı gelmedi, dolayısı ile bezde bir renk değişi olmadı. şimdi iyiz.
Kekmez Mercan89 kardeş verdiği kağıt turnusol kağıdı bebeğin suyu bazik özellikte olduğu için kağıdı mora veya maviye dönüştürür sen acilen doktora gitmelisin en yakın sağlık kuruluşuna git ve turnusol kağıdının kırmızı renkten mor renge döndüğünü söyle
Afdemir Bnmde 21 hftda geldi. 26 hftalk oldm hla geliyr az az tedbr aliniyr serumlrla destekleniyr. 2 hftaya dogum yaptrrm dedi bebegi riske atmamk icin kuveze alinir yasar dedi insaAllah. Sizde onlem alin
Saganak Afdemir öncelikle Allah ım bebeğinizi size bağışlasında nasıl yaşar dedi anlamadım 32. Haftadan önce ciğerleri bile gelişmemeiş oluyormuş çok şaşkınım şu an
Kekmez Mercan89 şimdi kardeş kimyager değilim ama biraz durumu izah etmeye çalışayım bebeğinin içinde bulunduğu sıvı bazik özelliktedir sana verilen turnusol kağıdı sıvıların asit mi baz mı yoksa nötr özellikte mi olduğunu anlamak için verilmiştir kırmızı turnusol kağıdı maviye mora laciverte koyu maviye dönmüşse baz etkili birşeyle temas etmiştir yani bu baz etkili şey nedir ? Senin bebeğinin suyu olabilir acilen bir doktora gidip duruma müdahale etmelerini sağlaman lazım çünkü 37 haftadan önce su gelmesi az da olsa çokta olsa malesef üzülerek söylüyorum sağlıklı bir durum değil belkide bebeğinin suyu değildir başka birşeydir ama mutlaka acile git tedbirli ol ihmal etme
Afdemir Mercan89 sinirn cok altndayz canm 3 oluyr geri 1.5 a dusuyr Tamamen bitmemesi tek umidimiz. Birde bnmde pembe mor renk oluyr su diyolr cnm korktmk gbi olmasnda 😟😟