Kızlar ben 5+4 günlük hamileyim. perşembe günü belim bir anda tutuldu yürüyemedim çok ağrım vardı hep yattm ve belime sıcak su torbası kodum şuan daha iyiyim ve sıcak tutmaya ve yatmaya devam ediyorum. Kontrolede henüz hiç gidemediğimden korkuyorm iyidir dimi bebeğim sıcak su torbasndan bişey olmaz.
Kanama lekelenme gibi hiç bir şeyim elhamdülüllah yok hiç olmadı.