Nadis_cvk Kızlar 40+1 oldum belimden vuran sancılar ve 1 cm açıklık olduğunu öğrendim dün ama şuan da hala aynı pek gelmeye niyeti yok gibi siz ne düşünüyorsunuz neler yapsam ?
Pnarrr Nadis_cvk bende 39+6 haftalık hamileyim benimde bebiş gelmiyor haftaya Perşembe Doğum olcak kanala inmiş bekliyoruz
Btlmstfa Nadis_cvk bende öyleyim bugün hastanede sancım çıktı nst de ama belim kopuyor ölüyorum sırtımın ağrısından inşaşşah bugün doğum yaparım
12prensannesi Nadis_cvk bende 40+3 belimden vuran sancılar ve 2cm açıklık yarın kontrol var bakalım nolcak hayırlısı 🤷♀️
Halekd Nadis_cvk ay bende 40+0 oldum sancı da yok bende. Ara ara ağrılarım oluyor ama sancı bunlar mı oluyor. İnşallah bunlar sancıdır 😂 37. Haftaya kadar sırt ağrısından ölüyordum artık tık yok bebem sevdi içerisini çıkası yok çıkartan yok 😂
Pnarrr Nadis_cvk yok henüz Cuma kontrolüm var alttan muayene edicek bakalım açıklık var mı umarım vardır
Nadis_cvk Btlmstfa canım aynısı bende de var 3 gündür geceleri uyutmuyor belimdeki sancı ama gel gelelim ilerleme yok 🤷🏻♀️
Btlmstfa Nadis_cvk onu bilmiyorum 12 de nst ye girdim doktor akşam üzeri tekrar gel bakalım dedi ama gitmeyi düşünmüyorum dayanmayacağım noktada gidecem
Btlmstfa Nadis_cvk dayanamadığın noktada gel dedi bekliyorum sancım yok düzenli sırtım ağrıyor çok feci bir şekilde
Nadis_cvk 12prensannesi bana tekrar şu günde gel bakalım demedi anlamadım mesaj atıp sorsam mı cumayı beklesem mi acaba
Nadis_cvk 12prensannesi mesaj attım şuanda sancı gelmeden de açıklık olabilir onu merak ettim acaba öyle mi olacaz vaziyet onu gösteriyor 😂
Mmnn1708 Ben de bekliyorum ufak ufak ağrı çekiyorum geceleri uyutmuyor ama geçiyor bugün mü yarın mı derken iyice psikolojim bozuldu yarın yatışımı yapıp suni sancıyla başlatacak doğumu 🤲🏻
Nadis_cvk Mmnn1708 ay bana sancın ilerlemezse gel suni vereyim de demedi 😂😂 napsam bilemedim aynı durumdayım 😂