Mom9272 sabah 8 9gibi o kadar ağrım oldu ki öğleden sonrayı bekledim bugun doktora geleceğim için, benimde oluyor ara ara o tür ağrılarım normal yani, yinede çok olursa bakılması gerekir, sabah ağrım oldu dedim doktora yalancı sancılar başlar artık dedi normal diyor