Ask123 Kızlar 5 haftalık hamileyim toktorlar kızamık testi yapmamı ve kızamık aşısı olma mı istedi sizede doktorunuz dedi mi aşı oldunuz mu lütfen yardımcı olun ilk gebeliğim tedirginim biraz neden istedi diye
Ask123 irva doktorum bana bi liste verdi sağlık ocağında yaptır diye hepsini yaptım kızamık yapılmıyomuş doktoruma sordum testide yaptır aşısınıda ol dedi
irva Ask123 Alla alla sağlık ocağında kan tahlillerini ve idrar tahlillerini yaptırdık ilk zamanlar.Ama asla aşı muhabbeti yok olmadı da.Ben öyle bir şey de hiç duymadım.Senden duyuyorum.Araştır canım onu neden istemiş ne alaka.
Ask123 irva hamileyken kızamıkçık olurdak bebek ölür yada engelli olurmuş onun için istedi sanırım biraz araştırdım
Gulbeste Ask123 kan testi yaptirdinmi rubella igg verubella igm var rutin test bende yaptırdım ama bağışıklık olduğu için aşı yapmadılar sende sonuç ne
Ask123 Gulbeste doktorumla tekrar görüştüm test yapılcakmış yanlışlıka aşı yazmış bana allahtan tekrar sordum yazım hatası olmuş testini yapıcaksın aşı değil dedi