NarminB Selam arkadaslar, 9+4 haftaligim 4 gundur 20lik disimin acisindan hic birsey yapa bilmiyorum doktorum iki haftada bekle soyledi, qarqaralar yapiyorum evde. Bu sureci nasil atlatdiniz yardim edin lutfen🙏🏻
Dunya123 NarminB yarı gömülü 20 lik dişim vardı 24. Haftada ağrısı tuttu. Hep karanfil yağı sürdüm karanfil koydum. Öyle öyle gömülü olan diğer yarısıda çıktı. Ama çok şiddetli ağrısı oldu çeneme boynuma başıma vuran ağrılar 😔 geçmiş olsun.
ilkbahar NarminB bu gün eşimi beklemek için dişçiye gittim 😃 9 aylık kadın da gelmiş doktordan rapor alıp 😳 diş hekimleri de nasıl rapor veriyolar bu ayda burda doğurursa napçaz diye söyleniyolardı 😩 sizin haftanız doktora gitmek için daha uygun eğer geçmezse 🙂
NarminB Dunya123 karanfil yagini nasil kullaniyoduz yardim edermisiniz simdilik karanfilin kendisini koydum bir tanesi yetermi?
NarminB Dunya123 tekrar merhaba dis agriniz kac gun surdu acaba kacinci gunde iylestiniz? 4-5 gun oldu bende hala agri var
NarminB ilkbahar ilk 3 ayda hic bir islem yapilmaz soylediler 4-6 ayi beklemem gerekliymis fetus cok kucuk orqanlar yeni
ilkbahar NarminB öylemi o zaman mecbur alternatif tedavilerle idare etçeksin.. Karanfil iyi gelmiyo mu, tuzlu gargara felan 🙂
NarminB ilkbahar hepsini yaptim karanfili simdi oyrendim sizden tesekkurler karanfil yagim yok karanfil koydum simdi bir tanesi yetermi?
NarminB Tesekkurler kizlar kocam aldi karanfil yagi pamugun uzerine cekib disime koydum hemen aldi agrisini😘😘😘😘😘
Dunya123 NarminB nerdeyse 2 hafta sürdü ama ilk 1 hafta nerdeyse ağzımı açamıyodum yemeği bile zor çiğniyodum.
Emine03 NarminB iyi günler bende de diş ağrısı var. Herşeyi denedim geçmedi. Diş doktoru çekilmesi lazım dedi.Antibiyotik yazdı kendi doktorum .Ama çekilmesini önermiyor. Bende 9 hafta.
NarminB Dunya123 bende aynen oyle yemek yiyemiyorum tesekkurler bir daha Allah kimseye gostermesin dis agrisini
NarminB Emine03 9 haftalik bebek cox kucuk antibiyotik icmek olmaz bana oyle soylediler karanfil yagi iyi geldi bana ama hala kecmek bilmiyor