Bazen isyan ediyoruz sitem ediyoruz. Neden olmuyor diye. Deniyoruz her yolu binbir ümitle ama olmuyor. Bu yazıyı bebek sahibi olmak isteyip olmayanlara bekleyişte olanlara yaziyorum. Ümidinizi kaybetmeyin. Sizin icin doğru zaman gibi gorunebilir ama rabbim biraz daha beklemenizi istiyordur. Gelelim benim hilayeme. Onceki senelerede denemelerim oldu neler neler denedim belime yastik koyup iliski denemeleri ayaklarimi duvara dayayip yarim saat kipirdamadan yatmalar adete gunler kala acaba varmi diye belirti bekledim hep olmadi. Demekki zamanı değildi. Sonra umursamadim. Bakmayin umursamadigima aklimda hala anne olmak vardi ama jer iliskide bebek olsun diye bakmadim sadece o anı yasadım esimle dahasevgi dolu olsun du tek istegim ve bu ay adetim 4 gün gecti. Ama hala konduramiyorum bazen boyle gecikmeler olabilir hava değişimi falan diye düşünüyorum 4 gunde esimle gidip test aldik o cok inaniyordu ama ben hayal kırıklığı olmasin diye hep yoktur diye düşündüm çünkü hic gebelik belirtisi de yoktu 2 test aldik eczaneden birini gece 2 de yaptim aninda 2 cizgi belirdi. Nasıl şoktayım ellerim titriyor. 2.sini sabah yaptim garanti olsun diye o net 2 cizgi cikti. Sabah esime suprizle gosterdim şok oldu.. 3 gun sonra da doktora gittim ve keseyi gördüm 4 hafta 5 gunluktu nasil mutluluk anlatamam şuan 5 hafta 3gunluk rabbim kucağıma sağ salim almayı nasip etsin. Isteyen herkese de evlat versin 😇