Merhabalar hamiş anneler😍 Allah herkese hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏❤️ Bebişimizin haberini eşimle ayrı şehirlerdeyken öğrenmiştik gerçekten farklı bir duygu allah isteyen herkese nasip etsin🙏 Sonra beraber doktora gittik ve düşük tehlikesi olduğunu öğrendik gerçekten yıkılmıştım o zaman.. Iğne ve ilaç kullandım ve sonunda tehlikemiz geçmişti. Yaklaşık 4-5 ay kadar tek başıma yaşadım gebeliğimi. Ve son 2 ay diyet yapmak zorunda kaldım oğluşum çok önden gitmeye başlamıştı. Bu da benim için zordu 😅Bunların dışında her şey yolundaydı şükürler olsun. Gelelim doğuma 😂😇🙈 38. Haftamda çatı muaynesi oldum ve bir kaç gün sonra nişanım geldi tabi ilk anlayamadım hemen doktoruma yazdım o da sancım yoksa beklememi söyledi. Ve bende bi heyacan bi panik başladı 😅 o gece sancılarım başladı eşimi uyandırdım doğurabilirim diye bana inanmadı hadi yat dedi ve yattık😂 sabah diyorum insan az panik yapar falan.. Diyor ki sen sakin söylersen ben nasıl panik yapayım 😅😅 o gün gelmedi oğluşumuz zaten🙈 sabah benden yine nişan gelmeye devam ediyordu bende burda sormuştum hatta bu nişan sürekli mi geliyor falan diye 😅 benden 2 3 gün boyunca geldi🙈 Mayısın 8i oldu ve benim akşama doğru sancılarım tekrar başladı 16 dakikada bir gelmeye başlayınca doktora gittik. Açılmam sıfır diye hoop geri geldik. Yaklaşık 60 km doktorum bize 😅 o gece pek sancım olmadı ama sabah düzenli bir şekilde 20 16 10 oldu dedik hadi gidelim yolda 4 dakikada bir gelmeye başladı. Doktor 3 cm açılmam olduğunu söyledi ve yatış yapıldı. Saat 16.00 civarıydı. Sancılar artıkça ben dayanamadım artık ve epidural istedim. Vala benş epidural de bir korkutmadı değil. Hem sancı çekip hemde sabit kalıp belden iğne yemek kolay gelmedi bana 🙈 ama sonrası muhteşemdi sıfır ağrı sadece sancılar geliyor hissediyorsun o kadar😅 Açılmam 9 cm olunca ebe suyumu patlattı. Sonra ben yatak başından tutunarak ıkınmaya başladım ve bi 20 dakika sonra çatala geçtik. Çatal kısmı benim için daha da kolay oldu. Doktorum ne dediyse yaptım.sadece ebe karnıma bastırınca nefesim kesilmişti o kötüydü. Sonra 09.05 2020 ve 23.30 bir veeeğğğ sesi ve oğluşum ❤️❤️❤️ doktora çok güzel doğurdum değil mi hocam dedim ve o da mükemmel doğurdun dedi 🙈😅😅 çok dikişim olmadığını söyledi. Ama ben doğum sonrası dikişlerde zorlandım çünkü bakımı zordu. Bir tuvalete gitmem 15 dakika sürüyordu😅 yıka kurula baticon kullan derken😅 Benim de hikayem bu kadar 🙏❤️ Öneri isterseniz bebişler karnınızdayken keyfini çıkarın ve kendinize, evinize vakit ayırın 💐💕 Ben günde 10 15 tane hurma yedim vala çok sevdiğim için durduramadım kendimi. Çokca bir yürüyüş yapamadım. Ama merdiven inip çıktım hepp. Hepinizi Allah bir avazda kurtarsın ❤️🙏😍