Ceren44 Kızlar 33 haftalık hamileyim ve tetanoz aşısı olmadım virüsten dolayı , benim gibi aşı olmayan var mı ?
Ceren44 Neseli68 doktora sorduğumda geç artık demişti hastanede Doğum yapıcağın için sıkıntı olmaz dedi ama benimde içim rahat değil