Sunadg ben doğumu orda yaptım hiç megmun deilim cnm 74 saat suni sancı verdiler çok çektirdiler kestiler attılar resmen 30 a yakın dikişim vardı ve doğumdan sonra 6 anne 6 bebek aynı odada kaldık çok kötü yanı şuan ikinciye hamileyim ve bugün mecburi gittim riksli ora kabul etti yarında ayrıntılıya gidecem birdaha gitmeyecem bugün gittim korkudan hastaneye gitmeden ağladım düşün o kadar kötü😔😔