Seroli canim benim kocaman bir göbegim var 39 haftalik olcam ve hic catlagim yok bana kimin dedigini hatirlamiyorum ama biri demisti ki Anne ne sor onda yoksa kullanma pH ile oynama genetik oluyor böyle seyler ama digelim yine basladi o zaman Hindustan crvizi kullan demekki illa catliycak o sadece azaltir esim hergun kontrol etti 33 haftalik olana kadar olusmadi bende kullanmadim