Busbus2684 Kızlar merhaba, 30+5 olduk. Bigün karnım daha şiş bi gün normal oluyo sizce neden olabilir? Bazen öyle çok hareket ediyo ki bazen de çok hafif hareketleri oluyo ? Normal mi ?
Busbus2684 Normal heralde ya, sonuçta bizim bile günümüz günümüze tutmuyo, bi gün daha aktif bi gün daha sakin olabiliyoz, yani öyle düşünüyorum 🥰🤓