Akty0753 Kizlar merhaba dün tatanoz aşısı oldum dün kolumda agrı yoktu gece ve suan agrı var şişlik yok ama agrı var sizdede böyle oldumu kimisinde agrida olmuyomus
sebato Akty0753 merhaba ben ilk dozda hiç ağrı hissetmemiştim ama 2.dozda kolum 3 dört gün kadar hateket ettirince ağrımıştı sonradan geçmişti
UrasEgeninannesi Akty0753 2-3 gün sızlama ağrı olabiliriyor canım. Buz koyabilirsin naçizane tavsiyem rahatlatır. Endişelenme çok normal 😊
Meriwa Akty0753 soğuk pres uygulayın yumurta yemeyin dediler bana bünyeye göre hassaslaştırabiliyormuş ama bende olmamıştı ağrı
Akbas77- 20 haftalıkken bi doz tetanoz oldum simdi 26+4 üm yarın yine 2nci dozu olucam ilk ağrımamıstı sonradan ağrı ve ateş yaptı inşallah bu sefer olmaz 🙅♀️
Akty0753 Akbas77- bnde 21 haftadayim demekki degisiyo bunda agrir digerinde agirmaz insallah agirmaz sizinkide😊
Akty0753 sebato ozamn benimkide gecer 3 4 güne bnimde öyle sallandirinca bide k9lumu kaldirinca agiriyo
Tgbakml İlk dozda benim de çok ağrım olmamıştı ama üç gün önce ikincisini olduğumda ağrı yaptı peçeteye bol limon kolonyası döküp ovalayın ve ara arada buz ile soğuk press yapmanızı öneririm bana iyi geliyor
DamlaNur29 Akty0753 aynı gün benimde yoktu ertesi gün hamlamıs gibi 3 4 gün agrı oldu sonra geçti normal olan bişey korkmayın