Benimde malesef çok çirkin hissediyorum aynaya bakmak istemiyorum. Makyajla kapanmıyor o derece. Evden dışarı adım atmadim . Güneşe maruz kalmadım. Yine de oldu. 😔Geçiyor diyen var gecmedi diyen var . Doğum sonrası terli sacini yüzüne sür diyorlar. Lohusayken de yap diyen var . Bir arkadaş madecassol krem kullan dedi . Kremi Bepantholle karıştırıp kullanan var . Henüz denemedim. Bu şekilde çok söyleyen faydasını gören olmuş.