Merhaba bayanlar, Ben 5 aylık doğum yaptım maalesef ve bebeğimi kaybettim zaten çok üzgün ve yorgunum 20 gün oldu doğum yapalı Ve şimdide akıntımda yeşil bir renk geldi çok korktum internetten araştırdım hiç iyi şeyler yazmıyor lütfen bu konuda bilgisi olan cvb verebilir mi?