Boncuk29 benim 18nci haftamdan beri var bu sertleşme, şu aralar daha kuvvetli, ateş basması çarpıntı bikaç haftadır olıyo dediğinin aynısı, geçince rahatlıyorum ama ağrı sızı yok. Hatta karnım öyle sertleşiyo ki aşapıya doğru inikken sertleştiği an dikeliyo havaya 😄 38 oldum ben de bugün düzenli değil ama 🤔 düzenli olmaya başlasa farkedemicem sanırım hep oluyp çünkü