Semrarass1 Rumeysamutlu 40+5 olduk bizde hala gelmek bilmeyen bi oğlusum var bende bi post mu açsam ne 😂😂
Miranmiray Rumeysamutlu Şakaaaa😳😳😳🤪🤪🤪🤪 Kız naptun sen öyle sen dur bakalım orda ben hemen doğuramadım diye post açıp geleyim💃🤪🤣🤣🤣
Aysema Rumeysamutlu Ayy çok sevindim insallah bir avazda sağlikla kucaĝiniza alirsiniz 🙏🙏 Totemimiz tuttuĝuna göre bende en kisa zamanda doğuramiyorum postu açiyorum 😂😂
Rumeysamutlu MervEslinArden ilk 36 da oldum nstde sancım çıkmıştı baya ama açıklık yoktu 38 de gene oldum 1 cm açıklık vardı şimdi 39+2 yiz bu akşam randevum vardı bakalım
Rumeysamutlu Miranmiray vallahi ya post açtıktan sonra da hep yattım normalde merdiven falan inip çıkardım onu bile yapmadım 😂💃
Miranmiray Rumeysamutlu Az önce post açtım kızz🤪🤪😂😂😂🤣belki gelir diye 1 cm açıklığı var doktor 1 hafta içinde doğurursun dedi ama bir hafta bitti daha gelmedi🤪😁❤️
Rumeysamutlu Miranmiray çok güzeldi falan diyor Muşum 😂 Adet olduğunda gelen ilk akıntı gibi pembemsi