Kızlar bu gece sabaha kadar ağrım oldu ya. Ağrı bi vurdu bi durdu. Aynı şekilde kasılmalarımda oldu. Kasılmalar geldikçe nefesim daraldı. Belim de ayağa kalkınca ağrıdı. Yan yatarken sıkıntı olmuyor. Sırt üstü yatınca ayağa kalkınca belim ağrıyor. Acaba sancılar mi yokluyor. Cuma günü kontrolüm var şimdi hastaneye erken gitmek istemedim. Doğumum gelse anlarım demi ya