Bende bir gün doğum hikayemi yazarım sanmıştım çok hevesle takip ediyordum burayı ama nasip değilmiş bebeğim içimde ölüymüş o şekilde 2 3 hafta beklemişim belirtisi sonradan oldu hafif kanamayla başladı,sabaha kadar kanamam oldu daha sonra da kürtaja aldılar, kızlar siz siz olun öğrendiğinizde 1 doktorla kalmayın kesem düzgün değilmiş bebeği gördükten sonra ölmüş hiç bunlardan haberim yoktu ben 2.muaynede kalp atışını duyarım ümidiyle bekliyodum nasip değilmiş ilk gebeliğimdi