uraluygar Merhabalar aranizda yeniyim. 7+3 haftalik hamileym ve dun bir amda gobek deligime agri girdi ve bugunde agriyor nedendir acaba?
BatuveSelim uraluygar 34 haftalık hamileyim bu hafta benimde göbek deliğim ağrıdı. Yani son dönemlerde bile olabiliyor. Doktoruna gidince sor ama
BBYaman uraluygar hayır değil bendede ara ara oluyo bebek buyudukce agrı biraz daha yogunlasıyo sadece
uraluygar Cok tesekkur ederim kizlar Allah razi olsun hepinizden sabah azcik agridi ve gecti suan agrimiyor 🙂