fatmadenizyldz canim bende geçen ay öyle bir akinti oldu ama testler bu kadar koyu çıkmamıştı. Şimdi ekstra bi akintim yok ( normalde kronik akintim var günlük ped kullanıyorum uzun zamandir) hiç bi belirtim olmadi diyebilirim belki ben bu ay boşverdim çok fazla dinlemiyorum vücudumu ondan fark etmedim :) sadece test ile devam ediyorum onun dışında özel birşey yapmıyorum