Anneolmayahasret Kiymet son adet tarihinizin baslangic gununden hesapliycaksiniz gebeligi😊 suan icin erken hastaneye gitmeye ili gun sonra yine betaya bakitin en az iki katina cikmasi lazim saglikli gebelik olmasin icin😊kese 5 binin ustunde gorurunur canm ona gore gidersin😊
Anneolmayahasret mls23 iki bucuk haftalik kanda cikmaz ki😳 son adet tarihinizin baslangic gununden hesapliycaksiniz gebeligi betayla gebelik hesaplanmaz
mls23 Anneolmayahasret cikmisti kanda usg bakti cok cok kucuk dedi yaklasik 2.5 haftalik dedi doktorun gorusu bilemiyorum 😕
mls23 Anneolmayahasret 15 aralikti ama iliski tarihimle doktorun soyledigide uyumluydu 3 hafta oncesiydi bebege 2.5 haftalik demesinede pek sasirmamistim ben 😕
mls23 Anneolmayahasret o anın heyecaniyla belki bende yanlis anlamis olabilirim bilemiyorum ama aklimda bu sekilde kalmis 😊
mls23 Anneolmayahasret oldum olasi zaten bende anlamıyorum evde gebeligimi hesapliyorum doktorda baska cikiyor anlamiyorum 😀
haziranin25i Beta hcg oranları tahlilin kenarında yazar 2 gün sonra 2 katına çıkarsa sağlıklı bir gebeligin var demektir. Hastalığının üzerinden de 5 hafta yi doldur 6.hafta da keseyi görürsünüz inşallah 🤲🏼