rmys_06 Doktorum idrarımda enfeksiyon olduğunu tekrar idrar kültürü vermem gerektiğini söylemişti, bende dün verdim ve sonuçta “Ürogenital flora elemanları üredi.” demiş.Bi bilgisi olan var mı ne demek ya da aynı durumla karşılaşan 🤔
vuslatim34 rmys_06 canım bende geçen hafta geçirdim.Bol su içerek bir hafta da atlattım . Tek çare limonlu su.Benim idrarım tamamen kan geliyordu 😒
Mom72727 Bende sağlık ocağında pazartesi idrar vermiştim bugün aradılar idrarında kan gözüküyor doktoruna ilet direk dediler 🙄 bekliyorum doktorun dönmesini vuslatim34 rmys_06
Pankek rmys_06 Bana suda eritilen ilaç verdi. Yapsam geçecek ama o da yatmadan önce aç karnına içilmeli. Ben hep bir yerlerde sızıyorum yemekten sonra 🙄
Hndgndzz Doktorun ona göre bi tedavi baslatır büyük ihtimal. İdrarda bakteri üremesinin olduğunu gösteriyor
rmys_06 vuslatim34 benim idrarımda bazen koyu sarı olarak geliyo akıntımda normal olarak var ama herhangi bi şikayetim yoktu inşallah bir sorun çıkmaz yinede 🤷♀️
vuslatim34 Mom72727 hemen antibiyotiğini al ve en az 3 lt su iç.Sudan başka çözüm yok. Geçmiş olsun canım
Btl_89 rmys_06 canım bende dün gittim aynı şey için hatta kahverengi akıntım geldi korktum o yüzden gittim israr yolu iltihabı olmuş komple dedi ki su içmemişsin dedim günde 3 litre su içiyorum ama demek ki atamadım. Bi de üstüne doktoru beklerken aşırı sıcaktan hastanede düştüm bayıldım 😂😂allahtan hastanedeydim tansiyonum düşmüş ayyy. Neyse bugün iyiyiz kızımla ben çok şükür su iç bol bol ilacını kullan