Rozaa Arkadaşlar 13 hafta 2 günlük gebeyim sizce cinsiyet simdi belli olur mu renkli ultrason olsa bile 🙇♂️
Bulutumsu07 Rozaa kesınlık için 16.haftayı bitirmeni öneririm bende beklıyorum 14+2yiz bizde ama öğrenen arkadaşlar da olmuş
Mervenur_kcbs Rozaa ben 12. Haftada öğrendim ama bebeğin duruşuna bağlı bu bacak arası açıksa görürüsünxü
Baharozan123 Rozaa 11+5te öğrendim kızım olacak inşallah yarın komtrele gideceğim bakalım yarında 17 haftalığız hayırlısı olsun inşallah ❤️
Turkerg 12+5 deyken doktor erkege benziyor demisti bana. Ama kesinlik icin bir ay bekle dedi. Bir ay sonra kesinlesti erkek oldugu. Erkekse belli oluyor sanirim erkenden.