Melz1s inan iğne yapılırken hiç hissetmedim, yapıldıktan sonra bir rahatlama geldi ki anlatamam. Resmen sancıları hissetmiyorsun. Yapıldıktan sonra kantine falan indim o derece. Sonrasında ne bel ne de baş ağrısı yaşamadım. Benim kesi olmadı onun için bir şey diyemeyeceğim