Merhaba arkadaşlar , sağlık bakanı Fahrettin kocanın duyurduğu hamilelik iznini 24. Haftaya çektiler görmüşsünüzdür. Şöyle ki sadece kamu çalışanlarına özel bir durum olmuş fakat bende bir özel sektörü çalışan 25. Haftalık gebe kadınım. Benim gibi olup bu durumdan yararlanamayan arkadaşalar varsa sizlerse Twitterdan lütfen yazın bizde bu haktan yararlanmalıyız. Eşitlik olmalı. Birbirimize destek olalım sevgiler.