Mervenur_kcbs Yok yok İstanbuldayim dogru hatirliyorsun:) Anadolu yakasında Kızıltoprak’ta Zeki Şahinoğlu var perinatalog, ikili testimi de ona yaptirtmistim cok memnun kalmistim 12 Haziran’a randevumu aldim. 21+1 olucam o zaman. Bana 21.haftanda gel demisti ben de oyle yaptım. Bu arada ucreti de 480 lira biraz fazla gibi gelse de bundan asagi bu kadar guvenilir bir doktor bulmak zor benim icin helali hos olsun parası.