Kizlar ben bugün tam bir hafta geciktim sabah kan aldırdım negatif çıktı, ama göğüslerimde ki hassasiyet, kramplar, yorgunluk bunlar var idrar testi yaptim oda negatif cikti sinirlerim bozuldu kizlar ya istiyorumda hamile olmayi. Negatif cikan kan sonuçları değişebiliyormu? Sizce ne yapmalıyım ? Hamile olmasam neden bu kadar geciktim herzaman cok düzenli olurdu. Lütfen aydınlatın beni 😥