Merhaba kızlar,
Ben 23+2deyim şu an. Normalde çalışıyorum sadece bir kaç saatliğine izin alabildim kendi doktorum acil ameliyatta olduğu için dün başka doktora gitmek durumunda kaldım. Dün gittiğim doktor bana şeker yüklemesi zamanımın geldiğini söyledi. Şeker yüklemesi konusunda biraz araştırma yaptım. Canan Karatay’ın şeker yüklemesi hakkında konuşmalarını okudum. Biraz canım sıkıldı, tereddütte kaldım. Sizlerde doktoru şeker yüklemesi önermeyen ya da yaptırmayan var mı?