Merhaba kizlar ben kamu çalışanıyım şimdi yeni haberle 24.haftada idari izinli sayiliyormysuz ve bu izinle birlikte 8 hafta daha ekleniyor peki ben 26.haftadayim çalışabilir raporu mu almali kıyım şimdi bir de bu izni doğum sonrasına aktarabiliyor muyuz acaba bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen