Kızkardeşlerim, ablalarım, anne olmak isteyen tüm kadınlar. Merhabalar😁. Kızlar bir kaç postta yazdım kullanacağımı. Belki görmeyen olmuştur bu ürünü duyup,kullanmaya niyetlenen ve tecrübe etmiş birine denk gelip sorular sormak isteyenler vardır. Kızlar bu ürüne ben bugün başladım. 3 ay kullanacağım. Özellikle içeriği pko için iyi. Yani öyle yazıyor. Eşim bu ürünün erkek olanını kullandı. İleri hareketlikik sorunu vardı. O da 3 ay kullandı. Sorunumuz çözüldü. Inşallah bana da şifa olur. Hamile kalırsam inşallah sizlerle paylaşırım. Rabbimin nasibiyle, ilacın vesilesi ile sizlerde inşallah bebeğinize kavuşursunuz 😘