Ogrtmn34 Hayır aynı doktordan almadım bir doktordan en fazla iki kere aldım. Bağlı bulunduğum sağlık ocağındaki üç hekimden ikişer kere, tanıdığım bir doktordan iki kere, devlet hastanesinden iki kere aldım. Açıkçası doktorlar da isteye isteye vermiyordu tabii. Özellikle idarenizin haberi var mı diye soruyorlardı çünkü sanırım bazı idareler sıkıntı çıkarıyormuş. Hafta hafta beş gün almak bizim için zor oldu elbet. Çünkü her pazartesi doktora gidiyorduk. Alabiliyorsanız heyet raporu alın doktorlar pek yanaşmıyor rapora, ben dönemi zorla bitirdim diyebilirim. İkinci dönem de ücretsiz izne ayrılmadım, başladım.