Sss13 Burada doğum yapanlar var mı? Doğuma doktor mu stajyer mi giriyo?Odalar nasıl?Rafekatçi alıyorlar mı?
AATozarr Sss13 Pandemiden dolayı refakatçi alınmıyor , odaları tek kişilik uzman ve stajyer girmişti ama benim sezeryandı