Selliinn Selam anneler🤗 kahvaltınızı saat kacta yapıyorsunuz ben bu aralar erken kalkamıyorum 11i buluyor kahvaltı etmem sonra da vicdan azabı duyuyorum bebek çok mu aç kalıyor bir şey olur mu diye doktoruma danışıcam bu durumu gittiğimde sizlere de sorarım dedim hiç doktorunuza sordunuz mu böyle bir durumu
Zerya1_annesi Selliinn bırsey olmaz zaten çok aç oldugunda sizi uyandiracaktir emin olun açlıktan mideniz kazinir
Mom092 Selliinn canim valla sen yine iyisin benm 1 i buluyor 😂 12 de tiroit ilaci iciyorum bi saat sonrada kahvalti yapiyorum
Gulanelis Selliinn en başından beri sabah 6.30 dedim mi ayaktayım 45 geçe kahvaltı hazır oluyor eşimi asla kahvaltısız göndermem işe kalkıp üşenmeden hazırlıyorum 36+6 haftalıgım bu zamana kadar hep eşimle kahvaltı yaptım sabah cok erken yediğim için bebekte hemen hareketleniyor bence sizde o kadar uyuyup aç kalmayın kalkıp bir seyler yiyip tekrar uyursunuz ben öyle alısmışımki yemedğim gün olursa midem gurulduyor🤭
Angelsmom Bulantıdan dolayı buzdolabından bile tiksiniyorum kahvaltı hazırlayamıyorum. Zaten o kadar iştahsızım ki sırf bebeğim aç kalmasın diye genellikle unonun denge dilimlenmiş ekmeğinden kaşarlı tost yapıyorum şip şak bir bardak süt 2-3 çeri domates falan tamam bitti gitti. Ne enerjim var sofra hazırlamaya ne iştahım. Yumurtadan da tiksindim. Ama ara öğünlerimde meyvemi bademimi cevizimi yemeye özen gösteriyorum. Bari diyorum en azından çocuk faydalansın. Kendimden geçtim yani bu bulantılar beni benden aldı artık 😩😩 neyse geçer inşallah zamanla Allah sağlık versin yavrularımıza 🤲
Selliinn Angelsmom canım eger ilk 3 ayın içindeysen cok normal bunları yasaman bende böyleydim zorla öğürerek yiyordum herseyi ama şuan 19 haftalık olduk ne bulantı ne halsizlik yok çok şükür 14.haftamdan sonra geçti hepsi seninde öyle olur umarım
Aydanaydn Selliinn bende geç kalkıyordum canım çok acıkmış oluyordum uynadığımda ama açlık şekerim yükselmiş böyle yapmama bağladım ben o yüzden şimdi 8 de uyanıp bişiler atıştırıp tekrar uyuyup somra kahvaltı yapıyorum sende dikkat et uyan arada ye bence şekerin dengelensin
Selliinn Bende yarından itibaren alarm kurup dikkat etmeye baslıycam bu şekilde vicdanım hiç rahat değil zorlada olsa kalkmaya calısıcam bu muayenemde de sorucam bakalım doktoruma bir şey olur mu diye
Angelsmom Selliinn evet canım 12 haftalığız şuan yavaş yavaş geçer diye umuyorum inşallah. Halsizlik bulantı hepsi şuan tam gaz devam
Gizemito Selliinn 09:30 rutin kahvaltı saatim genel olarak 🤭 2 yumurtalı, beyaz peynirli, kaşarlı omlet hepsini bir arada tüketiyorum 😂 Şimdi sivri bibere taktım en az 3 tane yiyorum, zeytin, domates, salatalık çok açık çay bu kadar 🥳
Imfromlastnight 12 bazen 1 oluyor :/ bazen çok uzun süre aç kalmayayım diye eşim işe giderken muz veriyor onu yiyorum geri uyuyorum:)
Babyy1S Selliinn en geç 10 da kahvaltı yapilması gerek sormustum ben 😊 bende canm ne zman isterse o zman yaparm cnku diğer türlü bir sey yiyesim gelmez uykumu alıp kalktigmda cok guzel kahvalti yaparm aç kalmaz diye dusunuyrm gece bile yatana kadar saglikli seyler yiyrm 😁
elisaninannesii Mesela ben daha yeni yaptım kahvaltımı canım hiç istemiyor sabahları bide tek olunca hiç yiyesi gelmiyor insanın ama bebek için mecbur yapıyoruz 🤣
Hope8 Valla her sabah aç olarak gözümü açıyorum karnım guruldamaya başlıyo 8 gibi eşimi işe yolladıktan sonra direk kahvaltımı yapıyorum. Kepekli ekmek kızartıyorum 3 4 dilim yanında bi kalıp peynir yiyorum (peynire bayılırımm) zeytin salatalık domates ceviz kuru kayısı ve mutlaka bir portakal yerim ve 1 bardak nesquikli süt sade içemiyorum beni öğlene kadar tutuyor 😍 yumurtadan baya tiksinmiştim o yüzden onu ayda bir yiyebiliyorum 😒
cokkasmabeabi Hope8 çok yiyince tiksinme oluyor. Ben ilk gebelikte muz yumurta o kadar çok yiyodum ki bunda yiyemiyorum nerdeyse. Hele o yumurtanın kokusu hala midemi kaldiriyor düşün 3 sene geçmiş normal zamanda bile o tavayı yikayamiyorum 😂
Hope8 cokkasmabeabi sana yemin ederim bende haslama kokusu ayrı midemi bulandırıyo omlet yaptıgımda ayrı bulandırıyo yiyemiyorum kesinlikle 😂 senin ki daha kötüymüş ya bende de öyle mi olucak acaba 😂
Gulanelis tugce0606 Valla canm orasını bilemem Allaha havale ettim çünkü bence kıymet bilmiyor dün birden dedi ki hayatımda olduğun için sana teşekkür ederim 😀ama ben her gece Allaha şükrediyorum iyiki evine ekmek getiren ağzı bozuk saldırgan olsada seven çok üstüme düşen bir insanla beraberim diye kıskançlığını saymıyorum artık saldım bebeğime odaklandım inan ki
YagmrK Selliinn yaaaa hamilelikte kahvaltıdan tiksindim ben hiç yapmak içimden gelmiyo eşim de sabahtan işe gidiyo yanlız hiç istemiyo canım acaba acıkır mı zayıflar mı diye düşüyorum ama içimden gelmiyo 😞
1994ozg Selliinn hiç düzenim falan yok keyfim ne yemek ne zaman yemek isterse o zaman anca. arada aç kalsın canım her istediği anında önüne gitmesin 🤣