aysegul_3008 korkma canım bende gebelıgımı ogrendıgımde 6+2 di kese var bebek yok dedı nasıl yanı dedım bos gebelık olabılır dedı beklıcez dedı uzan bol bol dedı cok agladım hatta kan falan verdım ogün ölüm gibi bişeydi sevinsem mi ağlasam mı bılemedım 2 hafta gectı ozele gıttım cok sukur bebegımı gordum doktor zaten 6-7- haftalar once kese olur sonra bebek dedı korkulcak bısey yok goruldugu gıbı dedı cok rahataldım hatta kalp atısını duyunca agladım mutluluktan suan 15+4 olduk cok sukur rabbım ısteyen herkese nasıp etsın ıns 🤲🏻🧿